מהם אביזרים לאופניים?

אביזרים לאופניים

רכיבה על אופניים היא דרך מצוינת להסתובב, אבל אתה יכול לעשות את זה אפילו טוב יותר עם כמה אביזרים לאופניים פשוטים.

מהם האביזרים לאופניים החשובים ביותר?

פעמון:

פעמון הוא דרך נהדרת להתריע בפני הולכי רגל ורוכבי אופניים על נוכחותכם. פעמונים קלים להתקנה, זולים וניתן להשתמש בהם בדרכים רבות:

כדי להתריע רוכבי אופניים אחרים שאתה מתקרב מאחוריהם.

כדי ליידע את הולכי הרגל שאתה מתקרב אליהם מאחור (וכך הם אולי ירצו לזוז הצידה).

מחזיק בקבוק מים:

מחזיק בקבוק מים הוא חובה לכל רוכב אופניים. זה שומר על בקבוק המים שלך נגיש, מקרר אותך במזג אוויר חם וניתן לחבר אותו למסגרת או לכידון.

לסוג המחזיק הנפוץ ביותר יש רצועה אלסטית הנמתחת סביב היקף הבקבוק שלך כך שהוא יישאר במקום פעם אחת. זה סוג של מערכת גם מאפשר להסרה בקלות כאשר מילוי או ניקוי הצרכים תשומת לב. דגמים מסוימים כוללים רצועות סקוטש מתכווננות לאבטחת גדלים שונים של בקבוקים; אחרים משתמשים באחיזות גומי עם מערכת סגירת וו ולולאה פשוטה (בדומה לאופן שבו ידיות תיק הכושר עובדות).

יש רוכבי אופניים שמעדיפים גישה דיבורית יותר: במקום לחבר את הבקבוקים שלהם ישירות למסגרות או לכידון האופניים שלהם, הם נושאים אותם בתוך סלים-תיקים גדולים התלויים משני צידי הגלגלים האחוריים שלהם-או אפילו לובשים תיקי שליח על חזהם בזמן הרכיבה כדי שלא יצטרכו לדאוג לאבד שליטה אם משהו יקרה במפתיע במהלך עצירת חירום!

אורות אופניים:

אורות הם רעיון נהדר לבטיחות, במיוחד בלילה.

אורות יכול להיות סוללה מופעל או לייצר כוח משלהם. לאורות המופעלים על ידי סוללות יש חיי סוללה ארוכים יותר מאלה שמייצרים כוח משלהם, אך ישנם רוכבי אופניים שמעדיפים שלא יהיה להם משקל נוסף על האופניים שלהם אם הם לא צריכים.

אם אתה יוצא לסיבוב לאחר רדת החשכה, עדיף להשתמש באורות קדמיים ואחוריים כדי שאנשים יוכלו לראות מאיפה אתה מגיע ולאן אתה הולך!

קסדה:

בכל פעם שאתה רוכב על האופניים שלך, חשוב לחבוש קסדה. זה יכול לעזור להגן על הראש שלך במקרה של התרסקות או נפילה. זה גם מגן על המוח שלך מפני פגיעה, וזה מאוד חשוב בעת רכיבה על אופניים מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר להיכנס לתאונות מאשר באמצעי תחבורה אחרים. כדאי גם לשקול ללבוש צבעים בהירים או ציוד מחזיר אור כך שמכוניות יוכלו לראות אותך בבירור בלילה או בתנאי מזג אוויר גרועים כמו ערפל וגשם.

פגושים ומשאבות וצמיגים ללא צינורות:

פגושים הם דוגמה טובה לאביזרים לאופניים שהוא יותר מסתם תכונת בטיחות. הם יכולים גם לעזור לך להישאר יבש בגשם, וזה תמיד נחמד. ואם אתה גר באזור שמקבל שלג וקרח, פגושים יכולים למנוע מכפות הרגליים להירטב כשאתה רוכב דרך רפש או שלוליות.

פגושים מותקנים לעתים קרובות ישירות על מסגרת האופניים שלך במקום להיות מחוברים לגלגל הקדמי כמו מגני בוץ (שמתחברים לצד אחד בלבד). היתרון העיקרי של גישה זו הוא שהיא מרחיקה מים טוב יותר; אם לא היו פגושים בכלל ורק מגני בוץ, מים עדיין היו חולפים עליהם כי הם יזרמו עליהם מלמעלה כמו גם יתיזו מלמטה בגלל ריסוס צמיגים וכו ' -אבל עם פגושים באורך מלא המכסים את שני צידי כל צמיג לחלוטין סביב היקפו (ואפילו חופפים מעט), לא יהיו פערים שבהם לחות יכולה להתגנב!

ישנם שני סוגים: דגמי "הרכבה ישירה" דורשים קידוח חורים במסגרת שלך ואילו אלה בסגנון "אוניברסלי"אינם; עם זאת אף גרסה לא זקוקה לחומרה נוספת מלבד ברגים/ברגים, אז אל תדאג להתקשות בהתקנה בעצמך בבית במידת הצורך (אם כי אנו ממליצים לגייס חבר מנוסה שיודע על אופניים).

מדוע אביזרים לאופניים פופולארים?

אביזרים לאופניים יכולים להפוך רכיבה על אופניים ליותר כיפית. פעמונים הם מהנים ושימושיים, מחזיקי בקבוקי מים שימושיים, אורות אופניים חשובים לבטיחות, פגושים ומשאבות וצמיגים ללא צינורות טובים.

לאופנוען המתוחכם יותר, יש תיקי כידון ומנעולים. עבור הנוסע, יש שקיות טנא לשאת את בגדי העבודה שלך ואת ארוחת הצהריים.

מסקנה

אם אתה רוכב אופניים, אז אתה יודע כמה כיף לרכוב על אופניים. הדבר היחיד שיכול לעשות את זה טוב יותר הוא אביזרים לאופניים נוספים! אם אתה רוצה להיות מסוגל לשאת איתך עוד דברים ברכיבות שלך או פשוט לוודא שאף אחד לא פוגע באופניים שלך בזמן שהוא חונה בלילה, בדוק את הפריטים האלה למטה.

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.punchertlv.co.il/accessories